Mulle tuli ihan yhtäkkiä mahdollisuus päästä kuntotestiin. Testissä mitattiin lihaskuntoa eli ihan perusjutut: kyykyt, vatsat, selkälihakset, puristusvoima ja nostot. Kuntotestin skaala oli 1-5 ja siinä kuulemma on matalat rajat eli helposti pitäisi tulokseksi tulla 4/5 tai 5/5. Mulla paras tulos oli 3/5 ja kaikki muut 1/5 tai 2/5. Testaaja oli myös sitä mieltä, että jotain tarviis todellakin tehdä. Mua masensi nuo tulokset, mutta päätin suunnan olevan ylöspäin. Ens viikolla pääsen uusiin testeihin, nimittäin polkupyöräergometritestiin. Sama testaaja halusi mut sinnekin surkean lihaskunnon vuoksi ja lupasi näiden molempien testien perusteella tehdä mulle myös harjoitteluohjelman, jotta tavoitteeni 'miinus kolmetoista kiloa' toteutuu. Musta tuo on ihan huippu juttu, siis että joku ammattilainen tekee mulle harjoitusohjelman. Luksusta! Ihan kuin mulla olis personal trainer! On mulla kyllä oikeasti aivan surkea kunto. Mulla on reidet ja pohkeet kipeet pelkästä testistä. Säälittävää! Aloitin tämän aamun vihersmoothiella. Tässä suuntaa-antava resepti: 1 banaani 1,5 dl mustikoita 1 dl mansikoita 2 kourallista pinaatin lehtiä 1 tl viherjauhetta 4 dl vettä Tarkoituksena olisi, että näistä viher- ja marjasmootheista tulisi säännöllinen tapa. Kaikki aineet vaan blenderiin ja sekaisin.